EKR

Elektronikus Közbeszerzési Rendszer

Digitális korszakban digitális közbeszerzés – könnyedén

Ajánlatkérőknek

Lebonyolítóként az EKR-rel kapcsolatos valamennyi teendőt átvállaljuk. Az eljárások előkészítése már az EKR-ben történik, Ajánlatkérő megnevezett képviselőinek betekintési jogot biztosítunk. Az eljárás során valamennyi eljárási cselekmény elektronizált, az Ajánlatkérőnek az iratokat, kérdéseket emailen továbbítjuk, az Ajánlattevőkkel pedig a teljes folyamat alatt a felületen keresztül kommunikálunk. A kötelező hirdetmények feladását és kezelését is elvégezzük az eljárás megindításától a szerződés megkötéséig.

Ajánlattevőként

Az ajánlattevőket már az EKR felületre történő regisztrációtól kezdve tudjuk támogatni. Közérthető, könnyen követhető segédanyagokat biztosítunk, amennyiben az Ajánlattevő a lépéseket önmaga szeretné elvégezni, de lehetőség van arra is, hogy – az ajánlatban szereplő szakmai tartalom Ajánlattevő általi rendelkezésre bocsátása mellett – az ajánlattétel teljes folyamatát cégünk vállalja fel. Külföldi Ajánlattevő esetén az EKR fordításából adódó nehézségeket is segítünk kiküszöbölni és támogatni az ajánlattétel folyamatát.

Elektronikus Közbeszerzési Rendszer

Ajánlatkérők és ajánlattevők számára egyaránt segítséget nyújtunk az elektronikus közbeszerzési rendszer (EKR) használatában.

Kapcsolat

Kapcsolódó szolgáltatásaink

Cégünk folyamatosan végez tanácsadói munkákat mind ajánlatkérői, mind ajánlattevői oldalon.Vállaljuk oktatások szervezését, előzetes vitarendezés igénye esetén segítséget nyújtunk.

Ajánlattevőknek

A hirdetmény megjelenéstől dokumentumok, pályázati feltételek összeállításában, hiánypótlás teljesítésében, viták rendezésében.

Még több...
Oktatás

Vállaljuk egyéni vagy kiscsoportos oktatások szervezését, prezentációk tartását, kerekasztal-beszélgetések lebonyolítását.

Még több...
Ajánlatkérőknek

Ajánlatkérőként segítünk megítélni, hogy az adott beszerzés közbeszerzés-köteles-e, és ha igen, mely eljárástípus lehet az Önök számára a legelőnyösebb.

Még több...